نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر، در مورد سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی نکات زیر را بیان کرد:

  • اجرای سامانه مودیان: سازمان امور مالیاتی اجرای سامانه مودیان را که از سال ۹۸ آغاز شده بود به اول دی ماه ۱۴۰۰ موکول کرد.
  • ابهامات و تغییرات: در ابتدا قرار بود واحدهایی با مبادلات بالای ۱۸ میلیارد تومان در شش ماهه اول، اطلاعات خود را ثبت کنند. اما ۴۸ ساعت قبل از اجرا، صنف طلافروشان و پزشکان مشمول ارسال تمام اطلاعات به سامانه مودیان شدند.
  • بخشودگی جرایم: بخشودگی جرایم عدم ثبت اطلاعات در سامانه مودیان تا پایان سال توسط سازمان امور مالیاتی اعمال می شود. ثبت نام در این سامانه تا پایان سال الزامی است و ارسال اطلاعات به صورت تدریجی تا آن زمان امکان پذیر است.
  • بارگذاری فاکتورها: بارگذاری فاکتورهای الکترونیکی که قرار بود روزانه انجام شود، با رایزنی به صورت یکجا از ابتدای تا پایان هر ماه امکان پذیر شد.

روش های ارسال صورتحساب الکترونیکی طلا و جواهر به سامانه مودیان

روش های ارسال صورتحساب الکترونیکی:

  • ارسال مستقیم: مودیان برای ارسال اطلاعات به سامانه، با استفاده از کلید خصوصی خود امضای الکترونیکی انجام می دهند.
  • ارسال از طریق شرکت معتمد: شرکت های معتمد نوع ۱ با استفاده از کلید خود، اطلاعات صورتحساب را از مودی دریافت و به سامانه ارسال می کنند.

نرم افزار پیشنهادی برای ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان:

اپ تدوین حساب آسیا

در بین نرم‌افزارهای واسط موجود در بازار، سامانه واسط تدوین یکی از نرم‌افزارهاست که با استفاده از آن می‌توانید صورتحساب‌های طلا و جواهر خود را بدون نیاز به نرم‌افزار حسابداری به آسانی و با هزینه‌ای مقرون به صرفه نسبت به رقبا به سامانه مودیان ارسال کنید و در تمام مراحل، از ثبت تا صدور صورتحساب، با پشتیبانی و آموزش حرفه‌ای همراه خواهید بود. با استفاده از این سامانه و نسخه‌ی رایگان  که برای شما کاربران فراهم شده، می توانید تا سقف ۲ صورتحساب الکترونیکی به صورت رایگان به سامانه مودیان ارسال کنید.

اشتراک‌ها:
4 دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *